تعمیر پمپ هیدرولیک

شماره تماس، واتساپ، ایتا، روبیکا:

09153221407 مهندس نیازی

سلامت پمپ هیدرولیک ماشین آلات راهسازی و معدنی جزو دغدغه های همه ی دستگاه داران و رانندگان ماشین آلات سنگین راهسازی و معدنی میباشد. از این رو تعمیر و بهسازی این پمپ ها از اهمیت بسیاری برخوردار است.

پمپهای هیدرولیک بکار رفته در این ماشین آلات در دو نوع پره ای و پیستونی موجود میباشد که بسته به برند و سایز دستگاه متفاوت میباشد.

امروزه از پمپ های پره ای، به علت عملکرد بهتر و سادگی ساختار استفاده ی بیشتری میشود، به همین جهت لوازم یدکی این پمپ ها در دسترس میباشد.

 

در هنگام خرابی پمپ و در صورتی که عملکرد پمپ ها ضعیف شد و به محض اطلاع از این وضعیت، باید اقدام به تعویض اجزای داخلی پمپ بفرمایید وگر نه منجر به افزایش حرارت و به اصطلاح، سوختن پمپ خواهد شد و تعویض لوازم مصرفی احتمالا کارساز نخواهد بود و نیاز به عملیات جوشکاری و تراشکاری داخل پمپ و بازسازی نقاط آسیب دیده میباشد که در اکثر مواقع نتیجه مطلوب نیست و باید تعویض شود.

پیشنهاد ایران سنگین، تعویض پمپ ها در موعد مقرر میباشد، چرا که خرابی و عملکرد نادرست پمپ ها قطعا صدمات و خطرات جبران ناپذیری را بوجود خواهد آورد. ولی اگر بنا به نظر متخصص فنی، نیاز به تعویض کیت داخلی پمپ باشد، کیت لوازم کامل پمپ های پره ای به محض ثبت سفارش برای شما ارسال خواهد شد.

پمپ های هیدرولیک تمامی انواع ماشین آلات راهسازی و معدنی از قبیل:

لودر

بیل مکانیکی زنجیری

بیل لاستیکی

مینی بیل

مینی لودر

جرثقیل

لیفت تراک

و …

موجود است و هر زمان نیاز به تعویض پمپ هیدرولیک هست با کارشناسان ایران سنگین با شماره 09153221407 تماس بگیرید و به محض ثبت سفارش برای شما ارسال خواهد شد.

بعلت گستردگی انواع محصولات، لطفا در هنگام ثبت سفارش نام دستگاه، برند، نوع گیربکس دستگاه، نوع توربین(در خصوص دستگاه هایی که پمپ ها روی توربین نصب میشوند) سال ساخت و پلاک پمپ مورد نظر رو اعلام بفرمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *